11 April, 2011

Tamu McPherson

Tamu McPherson е млада фотографка, която не пропуска нито едно събитие през модната седмица. Често може да я видите да снима хората докато снимат нея самата, както на снимката горе.

Нюйоркчанката, която живее в Милано, не е просто фотограф, тя работи и като онлайн редактор за Grazia.it. Но това не е всичко. Tamu има и свой собствен блог All the Pretty Birds, в който публикува снимки за street мода.


Име
- Tamu McPherson

Мода
- Модата заема голяма част от живота ми. Любовта ми към модата започна още от ранна възраст, аз бях единствено дете в семейството, така че майка ми и леля ми буквално ме обличаха и преобличаха по цял ден. Играеха си с мен все едно бях кукла. Сега съм страшно развълнувана, защото работя в модната индустрия.

Стил
- Моят стил е доста смел, но осъзнавам, че не мога да нося всичко, което искам. Днес искам да съм бизнес дама, но утре може да искам да бъда облечена като балерина.

Отблизо
- Родена съм в Ямайка и живях 6 години там. После се преместих в Ню Йорк и прекарах по-голяма част от детството си в този град. После пък се преместих в Италия, когато вече бях на 29. Част от семейството ми все още е в Ямайка, други пък са в Щатите, Калифорния и Маями. Но моето семейство е в Милано, съпругът ми и 3-годишното ми дете.

Кариерата
- Аз съм street style фотограф и публикувам снимките в блог. Започнах кариерата си като фотограф преди 4 години в Милано след срещата ми с Luca Lanzoni от италианския Glamour. Luca ми предложи да снимам из улиците и аз се съгласих без да се замисля даже! Преди това учих право и финанси.

Стилът навън
- Обичам да се обличам бляскаво, секси, все пак сме в Милано и тук има толкова много елегантни дами.

Моден трик
- Опознай собствения си стил и после го притежавай.

Модни икони
- Наистина съм повлияна от уличната мода, от приятелите ми и от семейството. Една от най-стилните персони за мен е майка ми. Доста често говоря за нея в блога си. Тя е удивителна, толкова е елегантна!

Любими дизайнери
- Нямам любим дизайнер, защото те всички са толкова талантливи и обожавам стила на всички дизайнери. От италианските дизайнери харесвам Miuccia Prada, Miu Miu, Stefano Pilati, Yves Saint Laurent, а от Ню Йорк - Marc Jacobs.

Любим град
- Преместих се в Милано преди 5 години, срещнах съпруга си в Ню Йорк преди 10 години. Да живееш в Милано е удивително. Първо, защото е близо до толкова много европейски градове, че за час и половина може да си във всяка една столица. Местоположението определено е плюс. Италианците знаят как да се наслаждават на живота и културата им е толкова богата, хората се радват един на друг и имат такива чудесни ресторанти.

Обувки
- Обичам високи обувки и платформи, но предпочитам да ги нося за събития или ангажименти, където не се налага да вървя много.

Любима храна
- Марципан.

Още интересни неща за нея може да научите тук.

No comments: